Scandalul Cheltuielilor Partidelor Românești
Partidele politice din România au cheltuit sume considerabile din bani publici. PNL a cheltuit 2 milioane de euro pentru promovarea cărților lui Nicolae Ciucă. În același timp, AUR a investit aproape un milion de euro în panouri care promit „case la 35 000 de euro”.
Investigația Snoop.ro Dezvăluie Cheltuieli
Jurnaliștii de la snoop.ro au investigat sumele cheltuite de partidele parlamentare în campania electorală. Ei au descoperit că AUR a plătit aproape un milion de euro pentru panouri publicitare. Pe aceste panouri, președintele George Simion promite „case la doar 35 000 de euro”.
Campania AUR și Costurile Implicate
Banii cheltuiți de AUR provin din bugetul de stat. Aceștia sunt destinați unei campanii de promovare desfășurate între 15 iunie și 15 august. Costul total al campaniei este de 450.000 de euro cu TVA inclus. Acești bani vor fi plătiți în două tranșe.
Campania include 350 de fețe de panou distribuite uniform în toată România. Prețul acoperă costurile de producție, montare, demontare, TVA și taxe locale.
Alte Cheltuieli pentru Campanii Viitoare
Pe lângă această campanie, AUR a mai cheltuit 100.000 de euro pentru o altă campanie cu panouri de tip-cub. Aceasta s-a desfășurat la nivel național. În plus, alți 300.000 de euro vor fi cheltuiți pentru campania electorală prezidențială din septembrie-noiembrie. Informațiile au fost confirmate de Marius Lulea, prim-vicepreședinte AUR.