Probleme cu cardurile BRD: Clienții reclamă plăți eșuate și triplarea sumelor
Clienții BRD întâmpină probleme cu plățile efectuate cu cardurile. Aceștia susțin că sumele sunt triplate în anumite cazuri. Banca a declarat că este conștientă de aceste dificultăți. Problemele se referă la plățile și retragerile efectuate cu cardurile Mastercard BRD la POS/ATM ale altor bănci.
UPDATE: Banca a comunicat că a rezolvat situația. Totuși, clienții afirmă că nu au primit banii blocați din tranzacții eșuate.
Echipele tehnice au remediat incidentul. Cardurile Mastercard BRD funcționează normal acum. Acestea pot fi utilizate pentru plăți și retrageri atât în rețeaua BRD, cât și la POS-urile și ATM-urile altor bănci. Banca își cere scuze pentru neplăceri și mulțumește pentru înțelegere.
Detalii suplimentare
Mai mulți clienți BRD au scris pe pagina de Facebook a băncii. Aceștia afirmă că nu au putut utiliza cardurile pentru plăți la comercianți. În unele cazuri, sumele le-au fost retrase din cont de mai multe ori, deși tranzacția a fost respinsă.
BRD a confirmat că problemele afectează doar cardurile Mastercard utilizate la alte bănci. Banca a menționat: „Am avut dificultăți tehnice cu autorizarea tranzacțiilor cu carduri Mastercard la ATM-urile și POS-urile altor bănci.”
Cardurile Mastercard emise de BRD funcționează normal la ATM-urile și POS-urile băncii. Aceste carduri pot fi folosite pentru plăți online sau prin telefon (Apple Pay și Google Pay). De asemenea, banca recomandă utilizarea cardurilor VISA la ATM-urile și POS-urile altor bănci. BRD are 389 de agenții și 1,6 milioane de clienți ai aplicației mobile.
Încă o dovada ca DOAR plățile CASH sunt cu adevărat sigure!