Record post-Revoluție: Dorinel Umbrărescu mobilizează 3.200 de muncitori pe Autostrada Moldovei
Constructorul român Dorinel Umbrărescu a reușit să mobilizeze 3.200 de muncitori și 1.000 de utilaje pe tronsonul Buzău-Focșani al Autostrăzii Moldovei. Astfel, a stabilit un record post-Revoluție în dimensiunea unui șantier din România.
Acest proiect este cel mai amplu și intens în desfășurare. El reprezintă un exemplu de mobilizare la scară mare în industria construcțiilor din România.
În prezent, lucrările pe acest tronson sunt în faza finală. Tronsonul Buzău-Focșani va fi deschis circulației publice în curând, începând cu Lotul 4, lângă Focșani.
Tronsonul face parte din Autostrada A7. Aceasta este considerată primul proiect de autostradă din România aflat integral în execuție. Autostrada va acoperi un traseu de 320 de kilometri, împărțit în 13 loturi.
La finalizarea proiectului, autostrada va conecta regiunile Moldova și Muntenia.
În paralel, lucrările pe Lotul 3, care include sectoarele Râmnicu-Sărat – Mândrești, avansează rapid.
Compania UMB, condusă de Dorinel Umbrărescu, va finaliza întreaga infrastructură a Autostrăzii Moldovei. Aceasta va include și legătura dintre Buzău și Pașcani.
Autostrada Moldovei reprezintă principala arteră rutieră din România aflată în construcție.