Salariile angajaților UMBRĂRESCU la muncă pe autostrăzi
UMB a adus 600 de muncitori pentru a lucra 24 de ore pe zi. Ei sunt implicați în construcția „tunelurilor pentru urși” pe autostrada A1. Lucrările se desfășoară pe secțiunea Margina – Holdea. Muncitorii lucrează 24h/24h, 7 zile pe săptămână. Pe șantier sunt mobilizate și 300 de utilaje. Lungimea totală a șantierului este de 13,13 km.
Secțiunea Margina – Holdea include două secțiuni. Secțiunea E are 9,13 km și construiește tunelul forat. Tunelul are două galerii pe sens, fiecare de 2,12 km. Secțiunea D are 4 km și include finalizarea unor lucrări dintr-un contract anterior. În noiembrie, s-a anunțat continuarea lucrărilor la portalurile de acces.

Aceste portaluri vor fi unice în România. Se va intra direct în tunel pe două benzi și banda de urgență. Lățimea totală va fi de 11,35 metri pe sens. UMB este responsabilă pentru multe lucrări din cadrul PNRR. Compania lucrează pe autostrăzile A8, A7, A3 și A1.
Șantierele lui Dorinel Umbrărescu sunt pline de muncitori și utilaje zi și noapte. Salariile mari sunt o explicație. Un șofer câștigă mai mult decât un prefect, ceea ce atrage angajați din toată țara. Mulți muncitori din diaspora s-au întors în țară. Ei lucrează acum pe șantierele lui Umbrărescu. Salariile mari au contribuit la acest fenomen.