Cum Explică PNL Cheltuirea a Două Milioane de Euro pentru Cartea lui Nicolae Ciucă
PNL a declarat joi că panourile publicitare pentru cartea lui Nicolae Ciucă sunt folosite și pentru promovarea altor evenimente politice. Veniturile obținute din lansarea cărții vor fi direcționate către inițiative caritabile. Această afirmație vine după ce snoop.ro a dezvăluit că PNL a cheltuit două milioane de euro pentru 400 de panouri publicitare. Aceste panouri sunt amplasate pe principalele autostrăzi și drumuri naționale din România.
Utilizarea Panourilor Publicitare
PNL susține că panourile publicitare au fost rezervate și contractate din februarie 2024 pentru întregul an. Acestea nu sunt doar pentru cartea președintelui, ci și pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European și Ziua Partidului. Partidul consideră important ca oamenii să cunoască experiența și viziunea președintelui.

Veniturile Din Carte
Volumul va fi lansat în perioada următoare, iar toate veniturile vor fi direcționate către inițiative caritabile, conform PNL.
Exemple Din Alte Partide
PNL compară situația cu cheltuielile altor partide. Fostul președinte USR, Cătălin Drulă, și actualul lider AUR, George Simion, au investit și ei sume din subvenții pentru promovare.
PNL subliniază că toate partidele politice investesc sume din subvenție pentru comunicare și propagandă, respectând legea. PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru promovare, conform PNL.